Presentem el Projecte Home!

L’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut Marta Estrada, va presentar el passat 24 de gener, a la sala d’actes de la biblioteca Roca Umbert, la inauguració de la I exposició tecnològica i matemàtica anomenada Home. L’exposició pretén donar una mirada actual al disseny i construcció d’un habitatge.

Durant tot el primer quadrimestre, hem estat treballant des de diferents matèries, com per exemple, tecnologia, matemàtiques, anglès, llengües, educació visual i plàstica, entre d’altres.

La finalitat d’aquest projecte ha estat dissenyar una casa per a una família que ha estat escollida per nosaltres en funció dels seus requisits. A més a més, el nostre objectiu ha estat atendre les necessitats d’aquesta família que volia construir un habitatge, tenint present el seu pressupost.

Gràcies a aquest projecte, hem adquirit nous coneixements sobre àrees i perímetres a matemàtiques. Pel què fa a la construcció material de la maqueta, hem après al taller de tecnologia com tallar i unir cartró ploma. A les matèries de llengües hem redactat el pòster, el tríptic i també hem assajat l’exposició oral que hem preparat per a les famílies.

Per últim, dir-vos que des del dia 25 de gener al 10 de febrer l’exposició està oberta a tot el públic que la vulgui visitar. A nosaltres ens faria molta il·lusió que vinguessiu perquè hem invertit moltes hores de treball. Us hi esperem!

Nour El Klahi