La volta al Món des de Fòrum, Llengües i Matemàtiques

Aquest trimestre, l’alumnat de 1r d’ESO hem fet un projecte a les matèries de Fòrum, Llengües i Matemàtiques anomenat “La volta al món”, que consistia a visitar de forma virtual diferents països i conèixer els diferents climes del món. En grups cooperatius, vam fer una guia de viatge i un text expositiu a partir de tots els països que vam analitzar a Fòrum.

Primer vam escollir, una ciutat o país per poder fer un text expositiu: vam fer la introducció, el desenvolupament i la conclusió a partir de les dades que teníem en el

En els Sites vam introduir també les llegendes i els mites propis del territori. A partir d’aquella informació la vam passar al Canva i vam fer una introducció, la informació de les ciutats i països que teníem. Vam decidir que només seleccionaríem els monuments, clima, on se situen i també la conclusió. Una vegada ja el vam acabar, el vam imprimir per poder corregir les faltes d’ortografia. Les versions definitives estan penjades al passadís de 1r d’ESO.

A nosaltres ens ha agradat molt aquest projecte, perquè ha sigut interessant i divertit, hem après molt sobre els climes d’altres països que no coneixíem. Ens ha encantat!

Aquest són dos dels Canva que vam fer:

Catalina Rojas, Douaa Babani, Janat El Mennak i Paula Caurín ( 1r ESO)