Visita al Museu de Granollers: la realitat, la representació i l’estranyesa per Efraïm Rodríguez

El dijous 17 de desembre de 2020 els alumnes de 2n d’ESO han visitat l’exposició “Objectes personals” de l’artista granollerí Efraïm Rodríguez. L’exposició consisteix en diverses escultures en què l’artista transmet el que es resisteix a ser mostrat: la relació entre l’objecte artístic i la il.lusió de l’esser real i viu.

A partir d’una vintena d’escultures realitzades en fusta a mida natural, l’autor ens ressegueix la realitat visible, la representació escultòrica i l’estranyesa davant del que es percep o es viu.

Els alumnes de 2n van poder fer la visita guiada apreciant les figures construïdes a partir de fragments, de parts que, unides, creen noves identitats i que alhora posen de manifest la sensació que els humans “no som éssers sincers”. En el recorregut de l’exposició els alumnes van representar en dibuixos parts o el tot d’aquelles escultures que més els van agradar.

Podeu veure exemples de l’exposició a la web del Museu de Granollers.