Taller d’artesania medieval a 2on d’ESO

En aquest article parlaré de l’experiència que ha suposat poder fer d’artesà per una estona, ja que gràcies a la matèria de Fòrum ens hem pogut endinsar en la societat medieval.  El primer trimestre l’alumnat de 2n van fer un taller d’artesania, el qual va consistir en fer una pulsera de cuir en les teves mans. Durant el taller vam aprendre com es treballa el cuir de forma artesanal desde fa molt de temps.

El primer que es fa és gaudir la pell, mullar-la amb un cotó, fer els dibuixos, els vam com amb uns claus on tenen formes i amb el martell ho vam clavar al cuir després el vam pintar i finalment vam posar civia.

El taller els va agradar molt, era molt interessant. L’artesà es deia Júlian, és molt bona persona i et dóna temps, als alumnes els hi va agradar fer el taller amb ell i ell amb els alumnes.