DENIP_ Reflexions a 4t d’ESO

El passat dilluns 30 de gener els i les alumnes de 4t també vam fer activitats per commemorar el Dia Escolar de la No Violència i la Pau. Concretament, vam rebre la visita de 4 representants de l’entitat granollerina “El Xiprer”, una Fundació que ajuda a les persones més necessitades per motius com la la pobresa, l’exclusió, o la immigració.
El Mamadou i el Samba, acompanyats per dues voluntàries, ens van explicar la seva història, per tot el que van passar fins arribar aquí. Ambdós tenen unes històries molt dures, això ens ha fet empatitzar més amb la gent més vulnerable.
Agraïm molt la presència de totes les persones que ens han visitat per compartir les seves vivències amb nosaltres, també donem gracies a la Fundació i al professorat per donar-nos l’oportunitat de conèixer aquestes experiències.

Víctor Gasco, 4t Sigma