Comissions que preparen Constellations: windows to deep space

Aquesta informació ha estat elaborada pels alumnes d’una comissió. El seu relat recull el treball de l’alumnat organitzat en comissions aquests darrers dies.

FIRST DAY_ 28th NOVEMBER

Comissió 1

Aquests alumnes estan fent tríptics sobre el projecte, invitacions per fer difusió de la inauguració i preparen entrevistes.

Comissió 2

Aquests alumnes estan preparant notícies que s’adjuntaran a l’exposició. Les tasques que fan incorporen: dibuixos d’exoplanetes telescopis, descobriments d’exoplanetes, explicacions del procés de treball i el tríptic de l’observació astronòmica. L’alumnat treballa molt bé i s’han repartit les feines.

Comissió 3

Al taller de tecnologia han debatut com fer les targetes dels responsables i, després de molt parlar, han decidit fer-les rodones i amb doble fons .Cada càrrec s’identificarà amb targetes de diferents colors. La manera de treballar ha sigut positiva,han agafat els ordinadors i s’han repartit les feines que a cadascú li agradaven més.

Comissió 4

Estan preparant un vídeo: han de fer un guió, fer fotos i vídeos de tothom, després ho penjaran a la xarxa.

Comissió 5

Estan fent un conte sobre el descobriment de un planeta semblant a la Terra.