2n dia de treball per comissions. Constellations: windows to deep space

Aquesta informació ha estat elaborada pels alumnes d’una comissió. El seu relat recull el treball de l’alumnat organitzat en comissions aquests darrers dies.

SECOND DAY_ 30th NOVEMBER

Comissió 1

Estan millorant les preguntes de les entrevistes i preparant una carta als entrevistats per demanar-les. El disseny de les invitacions per la inauguració quasi està acabat, ja han fet proves d’impressió. Estan treballant molt bé i van avançant entre tots.

Comissió 2

L’alumnat avança en la creació de notícies sobre exoplanetes. Ho han de fer com si ho estiguessin mirant per un telescopi real: la seva massa, el període orbital, la composició, la temperatura, la constel·lació, l’estrella… tot ha de ser real. S’han repartit les feines molt bé.

Comissió 3

Els dotze alumnes que estem a l’aula ens hem repartit en dos grups. Com hi ha hagut una avaria i no hi ha connexió a internet (el necessitem per buscar imatges) un grup ha començat a avançar una altra feina important: fer una pancarta per anunciar a la gent que l’Institut de Granollers hem canviat de nom i ara ens diem Institut Marta Estrada. L’altre grup avança en el disseny de les targetes i uns altres ens dediquem a a elaborar el recull de treball diari per a la web.

Comissió 4

Aquests alumnes continuen fent vídeos i fotos de totes les comissions i les descarreguen a l’ordinador. Alguns d’ells estan fent textos sobre les constel·lacions.

Comissió 5

Continuen creant contes sobre diferents temes relacionats amb l’astronomia.