8è Congrés Científic preparat per l’alumnat de 1r d’ESO

Finalment, el passat 17 de gener, els i les alumnes de 1r d’ESO de l’institut Marta Estrada de Granollers han pogut veure el resultat del seu treball al 8è Congrés Científic que van organitzar al Museu de Ciències Naturals, la Tela, de Granollers.

L’alumnat va poder presentar els pòsters dels seus treballs experimentals sobre la contaminació al riu Congost al seu pas per Granollers i, juntament amb d’altres
convidats assistents, va poder escoltar la ponència de la biòloga Dra. Sònia Sánchez, de la Fundació Rivus. També van defensar les infografies sobre el canvi climàtic en diferents localitzacions de la Terra.

Moltes gràcies a tothom per l’esforç, la participació, la col·laboració i la feina!

Alumnes de 1r Beta