Institut Guttmann

El passat 16 de gener, l’alumnat de 4t d’ESO, hem rebut la visita d’en Xavi, de la Fundació Guttmann, que ens ha fet una xerrada explicant-nos l’accident que va patir als 26 anys i que va tenir com a conseqüència una greu lesió medul·lar.

L’Institut Guttmann és una entitat sense ànim de lucre, que té com a objectiu principal promoure, impulsar i aconseguir la rehabilitació integral de les persones afectades per una lesió medul·lar, un dany cerebral adquirit o una altra discapacitat d’origen neurològic, desenvolupar la investigació i la docència en aquest àmbit de la neurociència, i prestar-los el suport i els serveis més convenients per assolir una reinserció social satisfactòria; i a la vegada contribuir al reconeixement ple dels seus drets i a una efectiva equiparació d’oportunitats.

L’objectiu de la xerrada que es va fer a l’alumnat de 4t és sensibilitzar els i les joves i formentar el desenvolupament de comportaments responsables. Cal adoptar actituds de prudència i prendre les mesures de seguretat necessàries davant la conducció d’un vehicle  i de la pràctica dactivitats esportives o d’oci que impliquen un risc.

Agraïm a la Fundació de l’Institut Guttmann, un any més, la seva tasca i agraïm molt especialment al Xavi el seu colpidor testimoni.

Alumnat de 4t d’ESO