Échanges en France 2019 / Intercanvis a França 2019

Cette année, nous avons fait deux échanges en France.

Les élèves de 4t d’ESO sont allés à Céret (Pyrénées orientales), une ville qui nous accueille depuis trois ans.

Les élèves de 1r de Batxillerat ont voyagé plus loin, à Saintes, où nous avons commencé un nouvel échange que nous allons renouveler l’année prochaine.

Un fois de plus, nous sommes très contents de cette expérience, qui nos a permis de pratiquer le français et de cohabiter avec les familles.

Aquest any des de l’institut Santiago Sobrequés i Vidal hem participat a dos intercanvis amb alumnes de França.

Els alumnes de 4t d’ESO han anat a Céret, un poble que ens acull des de fa tres anys.

Els almunes de 1r de Batxillerat han viatjat més lluny, a Saintes (Charente Maritime), on hem començat un nou intercanvi que renovarem l’any que ve.

Un cop més, estem molt contents de l’experiència, que ens ha permès practicar el francès i conviure amb les famíles.