Entrega de diplomes als alumnes de Batxibac

El passat 16 de març va tenir lloc a l’Institut Francès de Barcelona l’acte oficial de lliurament de diplomes Batxibac, el Batxillerat de doble titulació (espanyol i francès) que s’imparteix a les comarques gironines des del curs 2012.

L’institut Santiago Sobrequés i Vidal de Girona ha estat el primer centre de la capital gironina en impartir aquests estudis.

La primera promoció d’aquest projecte, dotze alumnes en total, ja tenen el títol que els permetrà, si ho desitgen, fer estudis universitaris en un país francòfon.