CRACS: Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària

Dins del marc del Congrés CRACSCongrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària“, on es posa en valor l’esforç realitzat pels estudiants en el seu Treball de Recerca de Batxillerat, el nostre centre han tingut a cinc CRACS com a finalistes: Núria Aznar Sàrries, Clàudia Brugada Iglesias, Svetlana Pütz Comas, Arnau Moret Sampol i Aniol Soler Solé.

CRACS

S’ha obtingut el Premi a la Millor Recerca de l’Àmbit de la Salut per l’alumna: Clàudia Brugada Iglesias,

CRACS_2

i el Premi Menció Especial al Centre Educatiu amb més treballs seleccionats pel congrés.

IMG-20170427-WA0008 (1)

Felicitats a tos ells!