Història d’un repte

El proper divendres dia 10 de juny gaudirem de la visita d’en Marc Prat, exalumne del centre i campió del món de bike trial, que ens presentarà el seu treball final de Grau en Comunicació Cultural de la Universitat de Girona, “Història d’un repte”.
Aquesta xerrada, que es farà als alumnes de 3r i 4t ESO, juntament amb la projecció del documental, és la culminació i punt d’unió de la seva trajectòria acadèmica i esportiva. En Marc ens parlarà de com aconseguir objectius i reptes a la vida, amb la seva destacada experiència.
Marc_Prat