Cursa Solidària

Un any més, l´Institut Santiago Sobrequés participarà a la cursa solidària de “Save the Children” anomenada Kilómetres de solidaritat, que tindrà lloc el proper dijous 28 de gener al Parc Migdia.

En aquesta cursa solidària participaran tots els alumnes des de 1r ESO fins a 1r de batxillerat al llarg de tot el matí, en diferents blocs horaris. Aquests alumnes correran per una causa: la desnutrició infantil en països com el Níger, Mauritània, Mali o Burkina Faso.

Save the children

Intentarem doncs, un any més a educar en valors mitjançant una pràctica esportiva.

Us agraïm per endavant la vostra col.laborció, que en tots els casos , ha de ser de manera voluntària.

Moltes gràcies en nom de Save the Children.