Dimarts passat vam rebre la visita de la regidora d’Igualtat, Deborah Fernández, que va vindre al nostre centre per fer entrega d’un premi en reconeixement a la participació de l’Institut Serra de Miramar en el Punt Lila de la Diada de Sant Jordi.
L’alumnat del Serra de Miramar, molts de manera anònima, va col·laborar en aquesta iniciativa elaborant finals alternatius de contes clàssics, repensats des d’una perspectiva de gènere. El projecte ha estat molt ben valorat i ha contribuït a fomentar la reflexió crítica i la creativitat literària en clau d’igualtat.
El reconeixement ha estat rebut amb molta il·lusió per les alumnes implicades, que continuen treballant per fer del nostre institut un espai més just, conscient i igualitari. Aquestes alumnes, la majoria anònimes, han decidit que el reconeixement se l’atribuís la Comissió Lila del Serra.
Des del centre, agraïm la visita i el suport de la Regidoria d’Igualtat i felicitem les nostres alumnes per la feina feta!

