Visita a la BASF

El passat dia 13 de febrer el alumnes i professors dels cicles de GS de Mecatrònica i del GM de Manteniment, van tenir l’ocasió de visitar la BASF, empresa multinacional del sector químic ubicada al polígon industrial del camp de Tarragona. El alumnes van iniciar la seva visita amb una xerrada corporativa, on se’ls va explicar dades general de l’empresa i les normes de seguretat per poder fer la visita. Tot seguit varen poder gaudir d’un esmorzar on no hi va faltar de res. A continuació es va realitzar la visita als diferents tallers destinats al manteniment, a més de poder visitar algunes de les instal•lacions de l’empresa, per acabar van tornar a la sala de projeccions per clausurar la visita i on els van obsequiar amb un bossa amb merchandising de l’empresa. Agrair de part del departament d’Instal•lacions i Manteniment de l’INS Montsià, la bona predisposició per part de l’empresa BASF alhora de visitar les seves instal•lacions.