Estudiants de St Jean de la Ruelle a l’empresa ROGELIO d’Amposta

Dos estudiants del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Carroceria i Electromecànica del LYCÉÉ MARÉCHAL LÉCLERC de Saint Jean de la Ruelle, Marcos i Mohamed, estaran tres setmanes a Amposta realitzant les pràctiques a la planxisteria i taller mecànic ROGELIO.
Volem agrair l’atenció rebuda de tot… Llegeix més»

InnovaFP: propostes de màrqueting turístic

El 22 de maig l’alumnat dels CFGS de Guia, informació i assistències turístiques i de Gestió d’allotjaments turístics han sigut rebuts pel Sr. Tomàs Bertomeu: regidor d’Hisenda, Règim Intern i Personal; així com de l’Àrea d’Obres, Urbanisme i Activitats, per  la Sra. Joana Estèvez: regidora de… Llegeix més»

L’ES-KAÜ-T

L’alumnat de 2n EDIN: Laia Accensi Sales, Maria Bel Giné i Shaila Chesti Rmírez, vàren realitzar la FCT a l’espai TATAKÜA una cooperativa sense ànim de lucre que gestiona un espai natural com un espai d’aprenentatge actiu ambs infants de 0 a 6 anys i amb les famílies.
Arrel d’aquestes pràctiques, la tutora, Eva,… Llegeix més»