Pla d’Acció Institut Montsià en Línia

Esperem que estigueu bé i que seguiu les indicacions del Departament de Salut i la OMS. Iniciem una nova setmana amb el Pla d’Acció Institut Montsià en Línia. Us recordem que l’activitat formativa continua online. Contacteu amb la vostra tutora o tutor o el vostre professorat si no heu rebut les tasques a fer. Salutacions i cuideu-vos molt, també als vostres éssers estimats. #centreseducatiusenlínia #fp #joemquedoacasa

Informació sobre presentació de documentació i inscripcions a les proves d’accés i d’obtenció de títol davant les mesures preventives, de protecció i organitzatives d’aplicació als centres i serveis del Servei d’Educació de Catalunya amb motiu del coronavirus SARS-CoV-2

” El Departament d’Educació ajorna tots els tràmits relacionats amb el procediment de preinscripció i matriculació de l’alumnat de tots els ensenyaments, en totes les etapes.
El Departament està treballant per tal que els diferents processos de preinscripció i matriculació es puguin dur a terme amb… Llegeix més»

EBRE CHALLENGE: INNOVACIÓ I TREBALL EN EQUIP

L’Ins Montsià ha participat, un any més, en la 4a Edició de l’Ebre Challenge 2020. Dels diferents projectes que van participar, van quedar seleccionats els següents:
– BioTE de l’alumne Mateo Fornés de 2n Màrqueting i Vendes.
– Terres d’Oportunitats dels alumnes Marta Valero i Alex Ventura… Llegeix més»

MALTA!!! País d’Emocions!!!

Els estudiants d’Erasmus de l’Ins Montsià ja han arribat a Malta. Són Ketlin, Liviu, Mireia, Victor i Xavi de les famílies professionals de Grau Superior d’Informàtica, Màrqueting i Turisme. Faran les seves pràctiques en diferents empreses situades al voltant de la capital de Malta, La… Llegeix més»