Ens apropem a la cosmètica natural

Ens apropem als productes de la cosmètica natural amb els estudiants de Grau Superior de Màrqueting i Vendes. Un taller que ha consistit en fer una valoració a cegues de diferents marques i de diferents cremes.
La textura de les cremes, els colors, els seus… Llegeix més»

FELICITATS MIQUEL I CINTA

Avui hem fet entrega d’una placa en agraïment pels anys compartits al professor Miquel Vila, del departament de Transport i Manteniment de vehicles, que es va jubilar el curs passat. La professora Cinta Forcadell, del departament de Serveis a la Comunitat,  que es va jubilar igualment el curs passat, rebrà convenientment també la seva placa en breu.

La pandèmia no ens va deixar celebrar les seves jubilacions com es venia fent sempre, però els desitgem molta felicitat en aquesta nova etapa,  confiem que gaudeixin del seu merescut temps i esperem que sempre tinguin un record dolç del seu pas per l’Institut Montsià.

II Jornada Anual d’Educació 360 a les Terres de l’Ebre

El dissabte, 17 d’octubre va tenir lloc la II Jornada Anual d’Educació 360 a les Terres de l’Ebre:  Generem connexions 360 per l’equitat educativa a les Terres de l’Ebre, on vàrem estar presents de la mà de Toni Morant que va exposar a un dels espais,  el projecte: Proiectus: connectant escola i territori.
L’objectiu d’aquesta jornada era apropar bones pràctiques i difondre metodologies que permetin generar més connexions al territori en benefici de l’equitat.
Un espai de reflexió sobre el futur de l’educació a les Terres de l’Ebre, basat en la diversitat d’agents implicats dins l’Educació 360 com a motor de canvi social, i dels beneficis i impacte que pot tenir sobre els infants i joves.

De l’edat de ferro al Modernisme en pocs kilòmetres

Els CFGS de Gestió d’allotjaments turístics i Guia, informació i assistències turístiques, hem visitat la Moleta del Remei i la Casa O’Connor a Alcanar.
La moleta forma part de la Ruta dels Ibers del Museu d’Arqueologia de Catalunya i està vinculada a la xarxa que encapçala… Llegeix més»

Cata de Mel Múria a TOT D’AQUÍ

La nostra empresa simulada TOTDAQUI d’Activitats Comercials fomenta la venda de productes de la nostra terra com l’arròs, l’oli, la sal o la mel.  Per això, la nostra ex alumne de Màrqueting i Vendes, Carolina, amb una amplia experiencia laboral a Mel Muria (El Perelló)… Llegeix més»

Places d’assessorament i reconeixement per al curs 2020-21

Ja podeu consultar l’oferta de places d’assessorament i reconeixement per al curs 2020-21:

agora.xtec.cat/insmontsia/wp-

El període d’inscripció és del 1 d’octubre al 21 d’octubre. I la reunió informativa és realitzarà el dia 28 d’octubre a les 18.00 de la tarde al INS Montsià.