Projecte Innova Departament d’Automoció.

El Departament d’automoció de l’Institut Montsià, amb la col·laboració de l’empresa FK Conceptcar’s, està realitzant un nou projecte dintre el programa Innova.
El projecte, sota el nom Rescue project Karmann Ghia Cabrio, es tracta de la restauració d’un Volkswagen Karmann Ghia Cabriolet per a presentar-lo… Llegeix més»

Som Excel·lents!!!

El passat dia 8 de novembre, l’Institut Montsià va rebre un Diploma atorgat pel Departament d’Ensenyament per la seva contribució a la millora de la qualitat educativa com a centre d’excel·lència segons el model e2CAT +400. El Diploma fou lliurat per l’Honorable Sr. Josep Bargalló,… Llegeix més»

Coneixent eines de màrqueting turístic.

Una de les principals raons de ser del màrqueting turístic és aconseguir la satisfacció del visitant d’una destinació, i la bona atenció, orientació i suport que les oficines de turisme ofereixen en formen part indestriable.
Per a saber-ne més l’alumnat de GIAT i GAT va visitar l’Oficina Municipal de Turisme d’Amposta on la Sra.… Llegeix més»

Practicant FOL.

Els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Automoció vam anar al taller Mecànic del centre per ficar en practica els EPI’S (Equips de Protecció d’Individual) que cal fer servir per fer les tasques rutinàries d’un taller, a més a més, vam observar els productes… Llegeix més»