FEM DJ’S

Alumnat de 3r IFE vam organitzar dins del mòdul MP6: Activitats Comunitàries una festa al bar musical Llar d’Amposta.
Aquesta activitat consistia en posar música que no fos ni masclista ni sexista. Cadascun de nosaltres vam preparar una llista de reproducció on vam incloure música de… Llegeix més»

D’on ve l’aigua que bevem?

L’alumnat  de 1r curs de Processos i Qualitat en Indústries Alimentàries  va visitar l’Estació de Tractament d’Aigües Potables (ETAP) situada a l’Ampolla i gestionada pel Consorci d’Aigües de Tarragona (CAT). Durant la visita van descobrir l’origen de les seves instal·lacions, el seu funcionament i posteriorment… Llegeix més»

Participem en l’ Entrenament CatSkills de Recepció Hotelera!

L’Institut Montsià ha participat en els entrenaments d’Skills 2019 en l’especialitat 56 de Recepció Hotelera. És l’avantsala de les competicions d’excel·lència professional, que s’enquadra en el programa dels Campionats d’FP de Catalunya, CATSKILLS, on també estarem presents.
Les nostres participants, la Denís Subirats i la Mireia Beltran, alumnes del 2n… Llegeix més»

Transformació educativa

El passat 19 d’octubre es va celebrar una jornada de reflexió al voltant del concepte de transformació educativa sota el títol «Innovació vol dir transformació educativa?» als Serveis Territorials d’Educació a les Terres de l’Ebre, amb l’objectiu de donar resposta als actuals reptes educatius.
Entre… Llegeix més»

Nous visitons le Lycée Maréchal Leclerc

Alfons i Alexandre, professors de la família d’automoció han realitzat una estada en el Lycée Maréchal Leclerc, situat a Saint Jean de la Ruelle (Orléans, França). Aquest centre imparteix bàsicament cicles formatius d’automoció (cotxes, motocicletes i camions). L’objectiu de l’estada ha estat fer una comparativa… Llegeix més»