Nou curs d’especialització: Ciberseguretat en entorns de tecnologies de la informació

L’Institut Montsià oferirà el nou curs d’especialització de formació professional en Ciberseguretat en Entorns de les Tecnologies de la Informació
Teniu tota la informació en el següent enllaç: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/estudis/curs-especialitzacio-fp/
L’accés per fer la preinscripció al curs d’especialització és el següent: http://educacio.gencat.cat/ca/tramits/cercador/?queryNat=inscripcio+cursos+especialitzacio
Si teniu algun dubte… Llegeix més»

Indrets de la Ràpita que els futurs guies del CFGS de GIAT sap que t’encantaran!!

❇️1- Fleca Laureano: Les seves quatre columnes de secció circular d’estil Neoclàssic són un marc perfecte per contar les històries de la ciutat somniada per Carles III.

✅ 2- Plaça de Cóc: El més interessant és invisible i no està a la superfície… Pregunteu, pregunteu per… Llegeix més»

MAKERFEST, LA FESTA DEL PROTOTIPATGE

El passat dimarts 2 de febrer es va dur a terme el MAKERFEST, una de les millors experiències amb eines virtuals i col·laboratives sobre prototipatge i DesingThinking.
L’alumnat del nostre centre que ha participat en el MAKERFEST són Iman el Kafkaf, Sabah Hakmaoui i Karima Aharchaou,… Llegeix més»

Centres florals per allotjaments turístics

Crear un centre de flors amb un pressupost bàsic? Sí que és possible fent servir flors de temporada i estris comuns, però reciclats amb el toc personal i únic que li han donat l’alumnat de 2n del CFGS de Gestió d’allotjaments turístics del que us volem compartir una mostra. Esperem que us agradin.

Gran èxit de la 1a. Fira Virtual 2021

Gran èxit de la Fira Internacional Virtual d’Aules Simulades. Els alumnes de Grau Superior de Màrqueting i Vendes, han participat a la Fira Organitzada per Sefed amb uns resultats mès que satisfactoris.
Èxit de participació, èxit de vendes i negociació a nivell nacional i internacional. Una… Llegeix més»

Llençols i joguines a tots ens fan somniar

Els segons dels CFGS de Guia, informació i assistències turístiques i Gestió d’allotjaments turístics hem fet dues evocadores i instructives visites.
GIAT han visitat L’exposició “Col·leccionar passions. Biel Pubill i l’univers dels jocs i els joguets populars” organitzada pel Museu de les TTEE, entitat que… Llegeix més»

I FIRA VIRTUAL INTERNACIONAL D’AULES SIMULADES

Els estudiants d’Activitats Comercials han participat a la I Fira Virtual Internacional d’Aules Simulades on han pogut establir relacions comercials per presentar els seus productes de les Terres de l’Ebre.
Les negociacions s’han portat a terme a nivell nacional i internacional. Tot un èxit!!!
Llegeix més»

ENDEUTAR-TE? AMB SENY

El nostre alumnat de 1r de Màrqueting i Vendes,  ha participat en el taller ENDEUTAR-TE? AMB SENY!.
Taller impartit per EFEC Adults (Educació Financera Escoles Catalanes) on el Sr. Jordi Brull ens ha transmès valors i coneixements. Ens seran molt útils per poder aplicar tant en… Llegeix més»