L’alumnat de 1r de GIAT i GAT coneix l’obra de Mussà Alami a l’antiga Osikerda

Aquest dilluns gràcies a la iniciativa de la Comunitat General de Regants de la Dreta de l’ Ebre de la mà de la Sra. Susana Ferré ens hem apropat a la història de l’ aigua al nostre territori. Hem conegut el curs viu de l’ aigua , els principals protagonistes que han possible el relat i fins i tot hem pogut veure modernes rescloses que fan salvable el riu amb un esforç que faria somiar amb impossibles al constructor de l’Assut: Mussà Alamí .

De tornada l’alumnat ha visitat l’únic hotel de 5***** de les Terres de l’ Ebre ple d’encant Modernista. Un entorn de luxe: com els consells de Carlos per a fer de l’atenció al client un art exquisit i d’un acte protocol·lari un esdeveniment únic.

Des de el limnígraf de Xerta on van acabar la visita agrair a la Comunitat General de Regants de la Dreta de l’ Ebre , a la Sra. Susana Ferré els molts coneixements sumats i la seva atenció i simpatia i al Sr. D. Basco de Vil·la Retiro Grup les facilitats per a fer la visita.

Professora acompanyant: Carmen Yeste Castaño