Moltes idees al VII Challenge Montsià

En el marc de les XI Jornades d’Emprenedoria i Innovació, el passat dia 7 de març vam celebrar el VII Challenge Montsià, una competició d’emprenedoria basada en el Design Thinking: metodologia de solució de problemes o reptes centrada en l’usuari en totes les seves fases; una de les tècniques que es practiquen a l’Institut Montsià.… Llegeix més»

MOTIVACIÓ I APRENENTATGE en el II Meeting Point

El passat 14 de  març va tenir lloc a l’INS MONTSIÀ el II MEETING POINT d’empreses simulades organitzat pel departament de màrqueting i comerç. La participació va ser tot un èxit i l’alumnat va poder negociar, comprar i vendre els productes comercialitzats en una jornada… Llegeix més»

La millor manera de predir el futur és crear-lo

Concloem la setmana aplicant aquesta destacada filosofia durant la reunió d’aquest matí amb la senyora Borràs i el senyor Balagué, representants de Manain,  empresa líder en venda, lloguer i reparació de maquinària de construcció i elevació, amb qui vam establir un conveni marc de col·laboració en FP Dual.

Agraïm sincerament la seva visita i desitgem estendre aquest reconeixement a totes les empreses i entitats que, amb la seva col·laboració, possibiliten una formació de qualitat i amb una visió de futur com ho és l’FP.

Visita a la Cooperativa d’oli de Sta. Bàrbara

L’alumnat de la família de Comerç i Màrqueting ha visitat la cooperativa d’oli de Sta. Bàrbara. Marisa, experta en olis, ens ha explicat com s’elabora l’oli i a més hem pogut gaudir d’un tast de diferents olis elaborats amb les varietats sevillenca, farga i morruda.
Una… Llegeix més»

Demostració d’instal·lació de làmines de protecció solar al centre

El passat dijous, els alumnes de l’Institut Montsià van tenir l’oportunitat d’assistir a una interessant demostració d’instal·lació de làmines de protecció solar realitzada per l’empresa Ralarsa. Aquest esdeveniment va tenir lloc al taller de carrosseria del centre, captivant l’atenció de tot el públic assistent.
Durant la… Llegeix més»

V Girl’s Day Ins Montsià

El passat divendres, dia 8 de març, l’Institut Montsià va celebrar el seu V Girl’s Day amb l’objectiu de mostrar i promocionar els cicles més tecnològics entre l’alumnat de 6è de primària, incidint principalment en les noies per trencar amb els estereotips sexistes en les… Llegeix més»

Fòrum Jove _ Èxit de participació!!

L’alumnat de la família de Comerç i Màrqueting ha estat el responsable d’informar als participants del Fòrum Jove de l’oferta formativa del nostre centre. A més a més, també, ha estat el responsable d’explicar el funcionament de les empreses simulades TOTDAQUI i NATUR FRESH WORLD… Llegeix més»

Alumnat PFI d’electricitat i informàtica participen en el taller Recerca de feina activa

Aquest passat 6 de març l’alumnat dels Programes de Formació i Inserció de les especialitats d’instal·lacions elèctriques aigua i gas i d’auxiliar de muntatge i configuració d’equips informàtics van participar en el taller de recerca de feina activa dintre el marc del Fòrum Jove Terres de l’Ebre. Una xerrada molt interessant i aprofitable, amb recursos i consells molt útils per afrontar la feina de buscar feina amb garanties i perseverança.

CV WORKSHOP (Taller de Currículums Vitae en anglès) per l’EOI Amposta

En el marc de les Jornades d’Emprenedoria i dins del marc del Projecte FP & EOI Together, des del Departament de Llengües Estrangeres hem participat creant uns tallers de creació de currículums vitae en llengua anglesa en els cicles de GAD 1, GEVEC 1 i… Llegeix més»

RETORN A LA FAMÍLIA D’HOTELERIA I TURISME DE LA MÀ DE L’OiT TORTOSA

Quan convidem al centre a alumnis i empreses vinculats a una família professional, sovint tenim la sensació que la paraula família va més enllà.
És el que vàrem sentir el passat dimecres dia 6 de març, dia de l’alumni, durant la ponència que va realitzar el… Llegeix més»

L’EXPERIÈNCIA DE GESTIONAR ESDEVENIMENTS AL DELTA HOTEL by alumnat del CS Gestió d’Allotjaments Turístics

L’alumnat del CFGS Gestió d’Allotjaments Turístics ha visitat el Delta Hotel per conèixer de primera mà la seva gran experiència en la gestió d’esdeveniments.
Hem conegut com funciona el Departament de Recepció a més de poder veure les seves habitacions tan adaptades a l’entorn deltaic.
La wedding… Llegeix més»