Dietari d’un viatge a Holanda

Per Ona Pérez i Noa Plaza

El passat cinc d’abril alguns alumnes de 3r de l’ESO van emprendre el seu viatge cap a Holanda.

Van agafar l’avió a les nou i van arribar-hi cap a les dotze i mitja. Una vegada allà van fer una trobada amb els holandesos a la seva escola i un cop es van conèixer cadascú va marxar amb la seva parella d’intercanvi. Com que van arribar un divendres van passar el cap de setmana fent activitats amb la família, com per exemple, alguns van anar a Haarlem, a veure Amsterdam, etc.

El dilluns van fer una visita a Amsterdam i van aprofitar per anar a la casa d’Ana Frank i al Riejkmuseum.

El dimarts van anar tots a l’Institut i els seus companys d’Holanda els van fer unes exposicions sobre coses típiques del país i més tard van anar a veure els molins.

El dimecres van fer una bicicletada fins a la platja i aquella tarda vam fer una festa de comiat a l’Institut.

El dijous al les vuit van quedar a l’estació per anar cap a l’aeroport i allà es van acomiadar definitivament de les seves parelles, ja que no les tornaran a veure fins a l’octubre.