Visita de les escoles de primària a l’Institut

El 9 i 10 de març, els aprenents de 6è de les escoles de primària del municipi (Colònia Güell i Pla de les Vinyes), han visitat l’Institut Montpedrós, on han pogut conèixer l’edifici i han tingut un “tastet” de com és la vida al centre. Prèviament a la visita, l’alumnat de 1r d’ESO ha treballat el projecte Portes obertes de 6è, on han preparat un vídeo-resum del funcionament de l’institut (horari, optatives, matèries, sortides…). Enguany, després d’uns anys de pandèmia, tornem a tenir l’experiència d’aquesta jornada en format presencial i considerem que la valoració ha estat força positiva per a tothom.

Adjuntem unes fotografies i el vídeo perquè tingueu un “tastet” del que va ser aquesta jornada.