Tecnologia a l’entorn del Tibidabo, 3r E.S.O

L’alumnat de 3r d’ESO va poder gaudir dilluns 14 d’octubre d’una sortida de la matèria de tecnologia al parc d’atraccions del Tibidabo. Les atraccions del parc es van convertir per un dia en font de coneixement per als estudiants, a través de les quals van poder estudiar conceptes de tecnologia que havíem treballat a l’aula.

Al llarg del matí, l’alumnat va anar treballant un dossier relacionat amb la matèria de tecnologia i, posteriorment, va fer les comprovacions de les respostes i càlculs pujant a les atraccions, aconseguint així un binomi perfecte entre aprendre i divertir-se en un entorn real i no acadèmic.