Tallers del dia STEAM

I per fi ha arribat el dia STEAM! El passat dijous 18 de març va tenir lloc un dia tan assenyalat i tan tradicional com el dia STEAM a l’Institut Montpedrós.

La COVID no ha impedit que puguem celebrar aquest dia, de què hem gaudit respectant els grups bombolla i els protocols per evitar-ne la propagació.

A més, l’alumnat 4t d’ESO de visual i plàstica va presentar els esbossos relacionats amb la temàtica del dia per pintar un mural en una de les paret del pati. I per concloure el dia, i rendir un homenatge al coet llançat recentment amb el satèl·lit “Enxaneta”, es va dur a terme una simulació de llançament real amb una maqueta de coet.

També, tot l’alumnat ha tingut l’oportunitat de presentar-se al concurs matemàtic “Prova Cangur 2021“, fet a tot Catalunya.

Moltes gràcies per la vostra participació! Sou uns cracs! Seguim!