Taller Planetari mòbil

El proppassat 20 de març, l’alumnat de primer d’ESO va participar en un taller sobre astronomia gràcies al planetari mòbil digital que es va instal·lar al pati de l’institut.

Un planetari és un espai amb forma de cúpula on realitzem projeccions en 360º, que es converteix en un joc visual i sonor; on els estels, els planetes, els asteroides… ens envolten i sembla gairebé que els podem tocar. Per aconseguir aquesta sensació el planetari disposa d’un sistema Apple digital, amb imatges i programes produïts per diferents entitats i organitzacions astronòmiques i científiques.

D’aquesta manera, l’alumnat va poder conèixer diferents indrets de l’univers sense necessitat de viatjar a l’espai.