Sortida d’emprenedoria a 3r d’ESO

El divendres 25 d’octubre l’alumnat d’Emprenedoria de 3r d’ESO va fer el taller “Emprendre, qüestió d’actitud” al Caixa Fòrum. La llengua vehicular del taller va ser l’anglès, ja que aquesta matèria s’imparteix en anglès (Enterpreneurship).

A partir d’un recorregut per un espai multimèdia i amb diferents activitats interactives, aquest taller els va permetre descobrir el procés d’emprenedoria i les característiques i els valors d’una actitud emprenedora. L’alumnat va conèixer l’experiència de persones emprenedores, va haver de proposar solucions innovadores a problemes quotidians que se li van plantejar, va reflexionar sobre el valor de productes del nostre dia a dia i va aprendre a utilitzar el model del llenç per dissenyar un negoci.

Va ser una sessió molt enriquidora i entre altres coses vam aprendre que l’emprenedoria és una actitud, una predisposició i una visió davant la vida.