Sortida d’Educació Física 1r ESO

El passat divendres 15 de Novembre, l’alumnat de 1r d’ESO del nostre institut va assistir a una trobada  d’atletisme a l’Estadi La Bòvila de Gavà, on hi havia també altres instituts. Durant la jornada l’alumnat va poder experimentar i practicar diferents disciplines del món de l’atletisme com són els relleus, el salt d’alçada, els llançaments de pes, disc i jabalina, el triple salt, les tanques, les curses adaptades o la marxa, entre d’altres.

Finalment, per acabar la jornada vam fer una volta a l’estadi tots junts, aquí us deixem algunes fotografies. Cliqueu a sobre de la següent fotografia per visualitzar-les!