Sortida al Cosmocaixa amb els alumnes de batxillerat

El dimecres 3 d’abril l’alumnat de 1r de Batxillerat de Biologia i Ciències del Món Contemporani, i de 2n Batxillerat de Biologia, va visitar el Cosmocaixa de Barcelona. En aquesta visita-taller l’alumnat ha pogut dur a terme dos tallers diferents on han pogut aprendre la importància del món de la investigació de les vacunes i de la biomedicina, a més, d’utilitzar estris propis de laboratoris científics de caire professional. Vam participar en els tallers: “Investiga una vacuna per a la malària” i “Investiga la vacuna del VIH”.