Sant Jordi 2022 al Montpedrós!

Tot i que el dia 23 d’abril aquest any ha caigut en dissabte, el nostre centre va celebrar amb la mateixa il·lusió la diada de Sant Jordi, en aquest cas, el dilluns 25 d’abril. L’alumnat de 1r a 4t d’ESO va redactar i llegir en veu alta uns textos narratius creats per ells mateixos, els quals van ser  valorar per la  resta de companys i companyes. S’hi van repartir roses tant als finalistes com als guanyadors (a més de punts de llibres magnètics, per als vencedors).

Cal afegir que, a més a més, l’alumne/a més lector/a de cada nivell d’ESO va rebre un llibre de regal per gentilesa del Departament de Català, amb motiu de la recollida que, com cada curs acadèmic, es fa del carnet lector que, cada alumne rep perquè hi anoti els llibres que llegeix durant els vint minuts de lectura que es fan al centre.

La Comissió de Sant Jordi, encapçalada pels coordinadors didàctics de Català, Castellà i Llengües estrangeres, un cop més, agraeix la implicació tant de l’alumnat com del professorat i personal PAS i vol fer arribar unes imatges perquè hi comproveu l’alt grau d’implicació del nostre alumnat.

Ara només ens queda, per la nostra part,  desitjar-vos que gaudiu d’una mostra de les nostres fotografies, dels nostres somriures, llibres, roses i punts de llibre i que el Sant Jordi us acompanyi tots els dies de la vostra vida.

La Comissió de Sant Jordi

Quique Moreno, Maria Torrero i Carles Palomares