Projecte de Reutilització de Llibres Iddink

Benvolgudes famílies,

L’AFA, conjuntament amb la direcció de l’Institut, continuarà oferint un Projecte de Reutilització de Llibres de text i lectures,i la compra de llicències  que gestionarà l’empresa Iddink.

Per això s’ha creat un lloc web específic, on les famílies podran trobar totes les dades necessàries dels diferents serveis que proporciona Iddink. Per veure tota la informació visiteu la següent web:

Com a anotació important per fer la comanda de llibres , recordar que no estarà actiu , fins el dia  28 juny.

El Departament de llengües estrangeres  recomana a l’alumnat que el curs 21-22 cursarà 3r i 4t de l’ESO  no comprar les llicències digitals d’anglès fins que el primer dia de classe s’indiqui als alumnes a quin nivell pertanyen.

Comissió llibres AFA Institut Montperdrós