Projecte 3r d’ESO, Wisibilízalas!

Avui, 11 de febrer, se celebra el  Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència. Per aquest motiu, volem mostrar-vos el projecte en el qual han estat treballant els alumnes de 3r d’ESO a la matèria de Projectes. La tasca consistia en realitzar una cerca de dones del món STEM (inicials de l’anglès per a Science, Technology, Engineering i Maths) per tal de visibilitzar-les, és a dir, que la societat en tingui consciència, de la seva feina i esforç. Aquest projecte sorgeix del concurs que rep el nom de  WISIBILÍZALAS, promogut per la UPF, on es pretén:

• Trencar estereotips de gènere associats a carreres STEM;
  • Potenciar referents femenins actuals que serveixin d’inspiració a les més joves, i
  • Proporcionar l’ús de les tecnologies i el treball en grup mitjançant la creació de pàgines web.

D’entre tots els projectes que han sorgit n’hem escollit 6 que aniran al concurs WISIBILÍZALASpromogut per la UPF per competir a nivell estatal i de Llatinoamèrica i que, més endavant, us mostrarem. Us en deixem alguns altres perquè veieu la bona feina feta.

Wisibilízalas 1

Wisibilízalas 2