Partit al Camp Nou amb alumnes de 1r d’ESO

El dimecres dia 5 de desembre, nois i noies de 1r d’ESO van assistir al Camp Nou per gaudir del partit de tornada de la Copa del Rei del FC Barcelona amb el Cultural Leonesa.

L’ambient va ser espectacular ja que es tractava del Dia del Soci Solidari i la majoria dels assistents al partit era la primera vegada que anaven al Camp Nou.

Des del Departament d’Educació Física volem oferir al nostre alumnat activitats i experiències esportives diverses. Volem agrair la col·laboració de les famílies acompanyants i al FC Barcelona per les invitacions proporcionades la VIII Diada del Soci Solidari.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *