Participem en la King’s League del Sergi González

Dijous 23 i divendres 24 de novembre, l’alumnat de 1r d’ESO, juntament amb els tutors i alguns docents que ens han acompanyat, hem col·laborat en la realització de la part pràctica del Treball de Recerca d’un alumne de Batxillerat i hem participat en una King’s League.

A banda dels diferents enfrontaments fets, tot l’alumnat de 1r d’ESO ha pogut gaudir de dues jornades de convivència i cohesió de grup, on el fair play i les bones relacions han estat els protagonistes.

L’alumnat dels diferents equips (Locos FC, Macabi Delevantar, Never Give Up, Queens, Las Borrachas FC, Tus Papis FC, L@s colacaos i Football No), l’alumnat que no ha volgut jugar a futbol i l’equip d’àrbitres que ens ha acompanyat (alumnat de 2n de Batxillerat) s’ho han passat molt bé i han pogut gaudir de dues jornades esportives molt gratificants i amentizades per un gran DJ!

Aprofitem per agrair a la resta de docents la seva col·laboració perquè hàgim pogut gaudir d’aquests dos dies.

Enllaç de la carpeta de fotos