L’institut Montpedrós està duent a terme accions dins el projecte 50/50 d’estalvi energètic

Aquest curs 2020-21, l’institut ha implementat un nou programa d’estalvi energètic, anomenat projecte 50/50 (projecte original europeu Euronet 50/50). Consta d’una metodologia per incentivar l’estalvi energètic en escoles i instituts a partir de l’aplicació de bones pràctiques en l’ús de l’energia, amb la finalitat de reduir el consum energètic, ja sigui tant de llum com de gas. Aquest projecte 50/50 està vinculat a tres objectius dels 17 ODS (Objectius de desenvolupament sostenible) aprovats per l’Assemblea General de Nacions Unides.

Amb la creació d’un equip energètic format per alumnat de 1r de batxillerat de Ciències de la Terra i del Medi Ambient, i coordinat pel professor de la matèria, volem aconseguir transformar hàbits i reduir considerablement la despesa energètica, mitjançant la implementació de diverses accions en què col·laboren tot els usuaris i usuàries del centre (alumnat, professorat, equip directiu, personal d’administració, personal de neteja). Finalment, tot l’estalvi aconseguit es destinarà a invertir-lo en noves instal·lacions amb les quals podrem generar un major estalvi energètic.

Aprofitem per agrair enormement a tots aquells/es que estan fent possible aquest canvi d’hàbits per aconseguir disminuir la despesa energètica i contribuir a no contaminar el medi més del necessari.

Visita’ns al nostre canal d’Instagram!! @savemontpe