L’Institut Montpedós FINALISTA al Mobile History Maps

Un grup de quatre alumnes de 3r d’ESO de la matèria d’ICT van decidir fer un projecte per tal de poder participar al concurs que promou mSchool.

El programa mSchools és una iniciativa de mEducation impulsada por Mobile World Capital Barcelona, en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Mobile History Map’s és una aplicació mòbil i plataforma de georeferenciació que permet als aprenents crear contingut de forma col·lectiva sobre punts d’interès pròxims al seu centre educatiu, i al mateix temps potenciar les seves habilitats en tecnologia digital.

El projecte que han presentat a concurs ha consistit en fer una ruta pel poble, mostrant diferents punts vistos des de la percepció d’inseguretat de la figura femenina. Aquests punts han estat treballats juntament amb la regidora d’Educació i Igualtat (A.Arcos) i la tècnica d’intermediació laboral (M.Frias) de l’Ajuntament per tal de tenir una visió més professional i contrastada amb dades de la ciutadania. Com podreu veure, al projecte hi ha fotos de dia i de nit per veure la diferència de cada uns dels punts escollits. També trobareu dues entrevistes que van fer a les regidores de l’Ajuntament esmentades anteriorment, i a l’Associació de Dones dels Quatre Cantons del poble, a les quals volem també agrair la seva participació. SORTIM SEGURES PEL NOSTRE POBLE!

El projecte ha resultat FINALISTA del concurs, i lluitarà per la victòria, juntament amb tres projectes més dins de la categoria de secundària el dia 17 de juny a partir de les 16h, en què se celebrarà una gala en línia que es podrà seguir pel canal de Youtube de la plataforma a l’enllaç següent:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *