Jornades de convivència 3r ESO

Els dies 2 i 6 de maig, l’alumnat de 3r d’ESO va participar en unes jornades de convivència amb l’alumnat de 6è de primària de les dues escoles de la població, el Pla de les Vinyes i la Colònia Güell. Ha estat una idea que ha sorgit gràcies al treball de les encarregades del Seminari de primària-secundària, és a dir, de les dues cap d’estudis de les escoles, la Berta Vidal i l’Ana Navarro, i la coordinadora pedagògica de l’institut, Patrícia Picó. Aquestes jornades s’han creat amb dos objectius: per una banda, millorar la convivència en els centres educatius i les relacions entre iguals i, per l’altra, crear un vincle entre l’alumnat de 6è i l’alumnat de secundària, en aquest cas, els de 3r d’ESO. Considerem que han estat unes jornades força enriquidores i productives per a tot l’alumnat. No descartem tornar a repetir aquesta experiència el curs vinent.

Fotografies jornades de convivència