Jornades Culturals Nadal 2018

Jornades Culturals primer.
Els nostres alumnes de primer van poder gaudir dels tallers conduïts per professors del centre i per monitors externs com una sessió d’Acroioga acompanyada per un relaxants massatges per rebaixar la tensió, també van construir una montanya russa de paper al taller Paper roller coaster, van haver de resoldre conjuntament amb els seus companys de classe un enigma per a trobar la clau que els permetés sortir de l’Scape room, van fer una Competició de Diccionaris, van rebre unes lliçons inicials d’Escacs impartides per l’escola d’escacs EDAMI, van treure la seva vessant creativa al taller de versos de pizarra i també van tenir un moment per mostrar els seus talents al taller de Karaoke. Per completar els tallers van participar en un cinefòrum de la pel·lícula “Cobardes”. Finalment el divendres van participar en el concert de final d’any amb diferents cançons interpretades amb flauta.

Jornades Culturals segon.
Els alumnes de 2n de l’Institut Montpedrós van tenir el privilegi de participar en un taller de Castellers conduït per la millor colla castellera del moment, els Castellers de Vilafranca, així com d’un taller de Graffitti professional, els resultats han quedat fixats al pati i els podrem disfrutar d’ara endavant. Per altra banda van tenir taller d’Anamorfismes, taller de Chroma, taller de Fabricació d’objectes decoratius i un Concurs d’Embarbussaments conduïts pel professorat del centre. També van gaudir de la pel·lícula “Muéstrame el amor” amb un cinefòrum posterior. Finalment el divendres van participar en el concert de final d’any interpretant diferents balls.

Jornades Culturals tercer.
Els alumnes de 3r d’eso van participar en 4 tallers de dansa conduïts per professionals, on van poder aprofundir i experimentar, qui ho va voler, en Percussió Corporal, Hip-hop, Capoeira o Dansa creativa. A més a més, van poder gaudir d’altres tallers conduïts per professorat del centre com: El repte del cotxe globus i de la torre d’spaghetti, o el taller de Christmas Cards, també van poder jugar a l’Scrabble en Català així com al taller d’Hologrames. Van completar els tallers amb un cinefòrum de la pel·lícula “Mi hermana perfecta”.

Jornades Culturals quart
Els alumnes de 4t van començar les jornades culturals amb una ruta per Barcelona recorrent escenaris del Llibre “Marina” de Ruiz-Zafón que prèviament havien llegit per a l’assignatura de Castellà. La resta de dies van poder gaudir del concurs de poesia Poetry slam, van poder fer un atrapa-somnis en el taller de Crochet, van realitzar el repte científic de El cotxe globus i de la torre d’spaghetti, i finalment van degustar Pancakes realitzats per ells mateixos.

Jornada Cultural Batxillerat
Els alumnes de Batxillerat, tant de primer com de segon, van fer un taller de Gestió del temps, conduït per una antiga professora del centre, i un taller de Risoteràpia conduït per professores de l’escola de risoteràpia de Barcelona. A més els alumnes de química de 1r de Batxillerat van fer un taller de Cuina molecular, on van poder realitzar un fals ou ferrat fet amb una esfera de mango
sobre una mousse de xocolata blanca.