Intercanvi Berlin 17 i 20 de maig

El divendres van començar el nostre programa d’ intercanvi a Berlin amb una presentació i visita del Phorms Gymnasium i visitant els Unterwelten, la Berlin subterrània i els seus búnquers. Allà els alumnes van tenir l’ oportunitat de conèixer una mica de la història de la ciutat.
El cap de setmana han estat amb les famílies i les seves parelles d’ intercanvi i no han parat de fer activitats.
El dilluns vam fer un tour a peu per la zona turística de la ciutat i els companys alemanys ens anaven explicant la història dels llocs que veuen. També vam veure el barri jueu i la seva sinagoga. Finalment vam fer una visita al museu jueu. Una guia ens va fer un petit tour explicant aspectes de la cultura jueva i finalment els nostres alumnes van acabar fent un Jalà, el pa jueu.