INICI DE CURS

Us fem a mans la carta de la consellera de Salut i del conseller d’Educació de mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles i també l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació”.

Com a principal novetat en mesures de prevenció veureu que és obligatòria la mascareta per a tot l’alumnat de secundària, tot i pertànyer a un grup estable de convivència.

Us mantindrem informades i informats de qualsevol novetat mitjançant la pàgina web del centre. Per tal de configurar l’Acàcia 20-21, aquesta via de comunicació quedarà interrompuda fins a l’inici de curs. El vostre fill/a us donarà en tornar a casa després del primer dia de classe, un document amb el nou usuari i la nova contrasenya.

Recordeu que rebrem els aprenents el dia 14 de setembre de manera esglaonada i per diferents portes, per tal de vetllar per un accés segur dels nous grups-classe, que coneixeran el primer dia:

1r d’ESO: 8 h,  accés per la porta del pati del camí Can Via (pista de bàsquet i volei)

2n d’ESO: 8 h, accés per la porta del pati del carrer de l’Esquirol (rampa pista de futbol)

3r d’ESO: 9 h, accés per la porta del pati del camí Can Via (pista de bàsquet i volei)

4t d’ESO:  9 h, accés per la porta del pati del carrer de l’Esquirol (rampa pista de futbol)

1r de batxillerat: 10 h, accés per la porta del pati del camí Can Via (pista de bàsquet i volei)

2n de batxillerat: 10 h, accés per la porta del pati del carrer de l’Esquirol (rampa pista de futbol)

Per al primer dia, els vostres fills i filles han de portar fulls DIN A4, estoig amb bolígrafs, llapis i goma. Recordeu que no heu de comprar ni carpeta ni agenda: tot l’alumnat en rebrà de l’institut.

Dedicarem principalment les primeres sessions del dia 14 de setembre a acollir-los, a retrobar-nos, després de tants mesos sense presencialitat, a saber quines seran les matèries i horari que tindrem, i a conèixer a fons les mesures de seguretat, protecció i salut que hem de seguir curosament.

A la reunió de famílies d’inici de curs que se celebrarà l’última setmana de setembre aprofitarem per tractar també el tema.

Que tinguem totes i tots bon inici de curs!

Salut _ Escola CARTA Families

Salut _ Escola Annex Families