Esmorzar galàctic

L’alumnat de les matèries de 1r de Batxillerat de Programació i Robòtica s’han inscrit en el Projecte CANSAT. La competició CanSat és una iniciativa de l’Agència Espacial Europea (ESA) que desafia als estudiants a construir i dissenyar un mini satèl·lit de la mida d’una llauna de refresc que després poden llançar en un coet durant els esdeveniments CanSat, als que assisteixen milers de persones d’arreu d’Europa.

Per la recaptació de fons, el pròxim divendres 9 de febrer faran la venda de sucs, entrepans i galetes, a l’hora del pati (11:00 h a 11:30 h), tant per l’alumnat com pel claustre i pas del centre. Per informar a l’alumnat, els participants del projecte van realitzar la presentació i difusió de l’esdeveniment el passat 26 de gener a les 12:30 h, creant cartells informatius i penjant-los al centre.

Us animem a seguir-los per la seva pàgina web i canal d’Instagram (@cansatmontpedros24), així com participar en l’esmorzar de divendres 9 de febrer.