Enhorabona a la primera promoció del Batxillerat!

El passat dijous dia 17 de maig el nostre institut va celebrar l’acte de graduació de la primera promoció alumnes de batxillerat a l’Ateneu de la Colònia Güell. Es va tractar d’un acte preparat amb molta il·lusió en què  van participar alumnes, docents, famílies i que va comptar amb assistència del Primer Tinent d’Alcaldia i Regidor d’Urbanisme i Educació el senyor Gerard Segú.

Va ser un dia molt emotiu on tothom va gaudir. Molta sort a tots i totes i des d’aquí us desitgem un futur brillant! El Montpedrós sempre serà casa vostra.Podeu veure totes les fotos AQUÍ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *