Science Day

El dia 15 de març  vam celebrar al nostre Institut el dia de la Ciència. Alumnes i professors de 1r, 2n , 3r i 4t d’ESO vam gaudir d’un dia ple d’experiències científiques i tecnològiques posant en comú coneixements i reflexions.

Al llarg de la jornada, els alumnes van realitzar experiments, observacions, van crear murals creatius, van assistir a xerrades i pel·lícules gaudint de totes les activitats.

El dia de la Ciència és una iniciativa coordinada pel Departament de Ciències amb la col·laboració de tot el professorat.

Us deixem un recull imatges del Dia de la Ciència