Campanya de recollida de roba

Avui ha començat la campanya de recollida de roba al nostre centre. Col·laborarem amb la Fundació GLORR, on l’alumnat i el professorat podem aportar tot tipus de producte tèxtil (roba, calçat, mantes, etc). Les donacions de les campanyes van destinades a ajudar nens i nenes del nostre territori.

L’alumnat de primer de batxillerat, des de l’assignatura de Ciències del Món Contemporani, és el responsable d’impulsar aquesta recollida selectiva.

Animem a tota la comunitat educativa a participar en la recollida. Tenim fins al dia 16 de maig per col·laborar-hi!