ANEM A ESQUIAR

Per Noa Plaza i Ona Pérez

El passat 28 de febrer els alumnes de 3r de l’ESO, van anar a l’estació d’esquí de la Molina. Van estar-hi dos dies i van passar la nit a l’alberg Ridolaina de Bellver de Cerdanya.

Van sortir a les 07:30 de la matinada i van arribar sobre les 11:00; van agafar-hi tot el material de lloguer, ja que a les 12:00 començaven les classes. Van estar dos hores esquiant amb els seus respectius grups i a les 14:00 van fer una parada per dinar. Després, van fer una hora més fins a les 16:00. En acabar la jornada d’esquí es van posar de camí cap a l’alberg on van berenar i es van instalar a les habitacions. Van disposar de temps lliure fins a les 20:30 que començaven a sopar, i a la nit, van gaudir d’un estona de ball a la discoteca!

Al dia següent es van llevar a les 08:00, per deixar llest l’equipatge. Van esmorzar i van posar-se en marxa cap a les pistes.Van tenir una hora lliure i seguidament van fer-ne tres seguides amb el monitor.

L’alumnat va ser dividit en tres grups: els que en sabien molt, els que havien anat un parell de cops ( aquest era molt gran i el van dividir en dos ) i els que no en sabien gens. Tot i que a meitat del primer dia van haver de canviar de grup a algunes persones, perquè no tenien el nivell que deien tenir.

Hem preguntat als alumnes de tercer què els ha semblat l’activitat i en general ha agradat molt. Ens han dit que el que més els  ha agradat ha estat la llibertat que ens han donat els professors en el temps lliure. L’alberg, segons ens han dit, ha estat el millor de tots els que hem anat fins ara. Molts han dit que tornarien anar-hi, però alguns, no van estar del tot contents amb els monitors que els van tocar, especialment els del grup de nivell baix.

Tant de bo aquesta activitat es faci cada curs a tots els nivells