Actes del Sant Jordi 2019

Aquest any, els alumnes del nostre institut han tingut el plaer de poder gaudir de la celebració de Sant Jordi. Molts han sigut els actes que hem fet: tallers per a la creació de marcapàgines, murals literaris, una gimcana literària i una adaptació a les aules del famós concurs televisiu Pica Lletres; entrega de premis al Carnet lector, al millor còmic, poesia i narració, Fotografia Matemàtica, actuacions musicals (balls i concerts) i teatre i recitacions per part dels alumnes.

En resum,una gran oportunitat per a compartir moments de reconeixement de la producció literària de renom -amb lectures en veu alta de poemes en homenatge a Joan Brossa (en el centenari del seu naixement) i monòlegs creats pels mateixos alumnes. Una jornada que ha sigut molt amena i cultural alhora.

Aquí teniu un recull d’imatges del dia