Preinscripció i matrícula ESO 2018-2019

• Sol·licitud  del Departament d’Ensenyament degudament complerta.
  • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Benestar Social i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen o nena.
  • Original i fotocòpia del Carnet de vacunes
  • Si s’al·lega que el germà o germana està escolaritzat en un altre centre públic amb el qual hi ha una relació d’adscripció cal presentar un certificat del centre on està escolaritzat.
  • Qualsevol altra documentació que es vulgui acreditar a efectes de baremació :
  • família nombrosa,
  • monoparental
  • afectat/da de malalties cròniques
  • discapacitats de l’alumne , dels pares i/o germans
  • ser beneficiari o beneficiària de la prestació econòmica de la renda mínima d’inserció )