Dia de la ciència 2019

El dia 21 de març va tenir lloc a l’institut la segona edició del Dia de la Ciència. La participació de l’alumnat va ser molt important, ja que van ser ells que van preparar totes les activitats. El seu grau d’involucració va fer que fos tot un èxit.

Van preparar estands, un taller de “Matemàgia”, vam gaudir d’un Noticiari científic fent servir la tècnica de la pantalla verda. A més, el Juanan, professor de tecnologia, va explicar el funcionament de la nova adquisició del centre, la Impressora 3D. Vam fer tallers de coets, explicant la tercera Llei de Newton, i un taller d’ulleres de realitat virtual.

I com a colofó final, el xou del gran Dani Jiménez i una flaixmob pel canvi climàtic organitzada pels alumnes de segon d’ESO.

L’alumnat més gran de l’institut va fer les dues primeres hores de classe normal, i després es va unir a la festa de la ciència. Va realitzar ponències d’economia, un taller de ciències, un taller de RCP i un taller de pasta dentífrica.

Tots els alumnes van tenir l’oportunitat de fer les proves matemàtiques cangur, que és un concurs preuniversitari de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar-ne l’interès.

Va ser un dia en què la ciència va inundar les parets del centre.

A continuació us deixem una petita mostra d’un gran dia:

Coordinació Projecte Dia de la Ciència

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *