1ESO Projecte eTwinning “I see you!”

L’alumnat de Primer d’ESO està participant en el projecte eTwinning “I see you!”. Es tracta d’un projecte centrat en l’intercanvi cultural i lingüístic que té com a objectiu mostrar a l’alumnat que les llengües, independentment del seu domini, ens permeten comunicar-nos.

El nom del projecte fa referència al film “Avatar” que planteja temes diversos: cultures diferents, l’era digital, l’ecologia, la llengua…

Aquesta setmana el grup A està preparant les presentacions individuals en diferents llengües: català, castellà, anglès, portuguès… I també la imatge que acompanyarà la presentació: un avatar representatiu de cada membre del grup.

Recordem que el grup E va participar durant el primer trimestre amb la creació de postals de Nadal, que es van enviar a diferents països, i la realització del mural amb totes les postals rebudes.

La resta de grups també participaran en les properes setmanes.