Premis d’excel·lència 17-18

Ahir, diumenge 2 de desembre de 2018, el teatre Ateneu va acollir la segona edició dels Premis d’Excel·lència i subvencions pels estudis de grau i postgraduació universitària del curs 17-18.

Els premis d’excel·lència, de mil euros per cadascun, es van lliurar als millors resultats dels alumnes del curs 17-18 en les proves de les PAU, Cicles Fomatius de Formació Profesional i d’Arts Plàstiques i Disseny i  Graus Universitaris.

També es van otorgar 194 subvencios per grau i postgraduació universitària.

Des de l’Institut Joan Mercader volem felicitar al premiats i sobretot als exalumnes del centre i a les seves famílies per la formació acadèmica i l’esforç que tots ells estan realitzant dia rere dia.

Ha estat un plaer compartir aquests moments amb vosaltres i és un goig com a docents poder retrobar-nos en actes com aquest on diverses promocions d’alumnes del centre van coincidir en el lliurament dels premis.

Felicitats!