HALLOWEEN/CASTANYADA 2018

Avui, dia 31 d’octubre hem celebrat la festa de Halloween/Castanyada a l’institut. Per aquest motiu, els alumnes es podien disfressar individualment, en grup o tot el grup-classe i a última hora tots feien un pica-pica a l’aula.

En general ha participat molts alumnes, sobretot els de Primer d’ESO  en la categoria grup-classe; la classe de E1A anaven vestits de diferents personatges del conte de la Caputxeta Vermella, els del grup E1B de la família Addams, els de E1C de personatges de la pel·lícula IT i han decorat la classe amb una taula plena de menjar i han ambientat amb música, i,  el grup E1E eren els Anonymous. En canvi el grup E1D ha optat per disfresses individuals o en petits grups.

A Segon d’ESO els grups avaven de Saw, mascàres, Boda Zombie, personatges individuals…

El grup E3A ha celebrat la Castanyada i la seva disfressa era de Castanyers i castanyeres, en canvi el grup B anava de gòtics i gòtiques i al grup C només hi havia quatre persones disfressades.

A 4ESO no hi ha hagut gaire participació i a Batxillerat algun alumne s’ha disfressat.

Els professors també han participat algun amb la seva classe i altres individualment. Hem vist passar una bruixa i un home amb camisa de força.