Arrenca “SomSolidaris”!

Els alumnes de 4t d’ESO del nostre centre ja han començat el servei comunitari per poder dur a terme diverses activitats fora del centre i de les hores lectives. Aquest nou projecte, batejat amb el nom de “SomSolidaris” promou la col·laboració entre dues entitats locals (Creu Roja i Càritas) i el Joan Mercader. Cada una de les dues entitats ha proposat diversos projectes on desenvolupar el servei, fins a assolir un total de 15 propostes. Els alumnes de 4t d’ESO hauran de valorar i decidir, de les quinze, aquella opció que més els interessi.

Algunes de les opcions ofereixen la opció de dur a terme classes de reforç als estudiants de primària, propiciar la lectura i tallers a l’Hospital d’Igualada, acompanyar en les activitats de gent gran, fer de botiguera de roba de segona mà, ajudar a les classes de castellà per a immigrats nouvinguts, fer recollida de joguines, o recollir aliments per als més necessitats de la comarca.

Totes aquestes propostes de servei comunitari es duran a terme al llarg del segon trimestre. Abans però, haurem anat explicant la dimensió que té cada projecte concret. Igualment, al final de curs, farem un retorn dels serveis realitzats i una valoració des dels mateixos alumnes com a partir de la coordinació amb les dues entitats col·laboradores.